jueves, 11 de diciembre de 2008







Hoy nos hemos encontrado con un objeto huérfano. Es el de la fotografía. Parece un jabón. Pero no tienen historia. Nada sabemos de él. Nadie sabe nada de ese jabón que tan bien huele. Ese jabón que hay dentro de esta cajita que pone "El museo del tiempo". Hemos decidido adoptarlo. Le vamos a regalar una historia. Una no, más de una, porque cada alumno de la clase de 1º E ha sacado un papel y se ha puesto a investigar en su mente y han surgido estas historias:




Isabel Sánchez

Mi abuela Lola lavaba la ropa a mano con una pastilla de jabón qu olía muy bien, y cuando iba a su casa cogía la pastilla de jabón y la metía en una cajita. Y cuando se murió me quedé con el jabón. Lo voy a enterrar porque le tengo mucho cariño.







Miguel Jiménez

Aquest objecte voldria soterrar-lo perquè em recorda l'olor del sabó amb què em llavava la meua mare, és un record de felicitat, quan encara tenia set anys. La meua àvia el fabricava i ara l'he trobat en una vella caixa. La meua àvia va morir quan jo tenia setze anys i encara recorde l'olor que feia. Al costat estava la recepta de com el feia. Espere que algun dia puga fer aquell sabó que tant m'agradava. Un sabó que mai oblidaré.







Stephany Bezerra

Aquest sabó és de Marsella. Una xica li va regalar el sabó a la seua filla i la filla a la seua filla. Aquest objecte ara li serveix per a llavar la roba a mà. Un dia es va caure a un riu i el riu el va arrossegar fins ací.




Maria Bellido

Jo sóc María Bellido, de Benicàssim i he soterrat un tros de sabó ja que va ser el que jo utilitzava quan teníem gimnàstica a l'escola de Santa Àgueda. El vaig soterrar en l'escola per a no oblidar-me de les classes tan divertides que vam fer.



Henar Cambronero

Hola, soy Henar, y he decidido enterrar este objeto en el jardín de casa de mi abuela. Este objeto me gusta mucho porque cuando murió mi querida abuela, yo lloraba y la recordaba todos los días. Cuando era pequeña, ella me lavaba con jabón. Yo fui la que le puso el nombre de "abuela Lola" en el jabón. Sé que si lo entierro sentiré que mi abuela aún está viva.

4 comentarios:

alex dijo...

me a agradat molt aixo de posar els contes,pero agueres tingut k posar mes

Miguel dijo...

És que ficar-los tots m'ha paregut un poquet pesat, i només he ficat els que m'han agradat més.

Gemma dijo...

¡Qué historias más geniales!Hemos enlazado vuestra página a nuestro nuevo blog: http://heridosporlasletras.blogspot.com/

Os animamos a que entréis a comentar nuestros artículos.
Es un blog de 3º.
Gracias a todos.

Anónimo dijo...

ma ajudat molt amb el meu trevall de grecia sobretot amb el meu treball del minotaure.